tomorrowwhenthewarbegan

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Ny header =)

Av Isabel - 1 november 2011 18:33

Ny header, ny design... Vad tycks?


Själv blev jag ganska nöjd. det blev lite kosntigt där karaktärerna står, det blir liksom stopp.

Jag ska göra något åt det snart, men så länge får det vara som det är! =)


Jag resa bort de närmaste dagarna och kommer därför inte kunna blogga, men när jag kommer tillbaks kommer jag börja med dagens bild+ veckans citat!


  

Förresten så upptäckte jag att detta är den första svenska bloggen som handlar om John Marsden's bok/film-serie Tomorrow, vilket är väldigt kul. Och självklart hoppas jag ju att det inte bara blir den första svenska bloggen utan även den mest besökta svenska bloggen! =)



Många kramar! /Isabel

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 23 mars 2012 16:29


Vet ni vad jag just insåg? när jag precis skickat ett inlägg om att skådepselarna inte passar kollade jag på bilder på dom. Och nej, de passar inte. Men nu är de de som ska gestalta våra favoritkaraktärer. Och jag älskar dom. Även om dom inte passar....

Av Isabel - 23 mars 2012 16:29


Vet ni vad jag just insåg? när jag precis skickat ett inlägg om att skådepselarna inte passar kollade jag på bilder på dom. Och nej, de passar inte. Men nu är de de som ska gestalta våra favoritkaraktärer. Och jag älskar dom. Även om dom inte passar....

Av Isabel - 23 mars 2012 16:18

4 månader offline. Ojjojj vilken flitig bloggerska jag är. Allt jag har att säga är att ingenting nytt händer, det är liksom inte kul. Varför ska jag sitta och skicka massa bilder med citat på, inget annat? Det kan ni itta på google. Inga nyheter kom...

Av Isabel - 17 november 2011 16:03


Sådär, du sätter jag igång med veckas citat! Har dock inte fixat någon symbol för detta än, men det fixar jag snart ;) Här kommer ett av mina absoluta favoritcitatfrån Tomorrow- böckerna. Citatet är taget ur den första Ellie-boken- Så länge jag fin...

Av Isabel - 14 november 2011 08:24


      Rachel Hurd-Wood, Deniz Akdeniz & Caitlin Stacey   ...

Presentation

Välkommen till den första svenska bloggen om John Marsden's bok/film-serie Tomorrow! På bloggen uppdaterar jag dagligen nyheter o skådespelrna, författaren och allt annat kring bok/film-serien!
Värt att följa bloggen om du älskar serien.
/Isabel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards