tomorrowwhenthewarbegan

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

En sista sak. Förlåt.

Av Isabel - 23 mars 2012 16:29

Vet ni vad jag just insåg? när jag precis skickat ett inlägg om att skådepselarna inte passar kollade jag på bilder på dom. Och nej, de passar inte. Men nu är de de som ska gestalta våra favoritkaraktärer. Och jag älskar dom. Även om dom inte passar. Detta låter som värsta fejkade för att få tillbaka alla som örjat hata mig efter det förra inlägget. Men nejj, jag älskar dom faktiskt.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 23 mars 2012 16:29


Vet ni vad jag just insåg? när jag precis skickat ett inlägg om att skådepselarna inte passar kollade jag på bilder på dom. Och nej, de passar inte. Men nu är de de som ska gestalta våra favoritkaraktärer. Och jag älskar dom. Även om dom inte passar....

Av Isabel - 23 mars 2012 16:18

4 månader offline. Ojjojj vilken flitig bloggerska jag är. Allt jag har att säga är att ingenting nytt händer, det är liksom inte kul. Varför ska jag sitta och skicka massa bilder med citat på, inget annat? Det kan ni itta på google. Inga nyheter kom...

Av Isabel - 17 november 2011 16:03


Sådär, du sätter jag igång med veckas citat! Har dock inte fixat någon symbol för detta än, men det fixar jag snart ;) Här kommer ett av mina absoluta favoritcitatfrån Tomorrow- böckerna. Citatet är taget ur den första Ellie-boken- Så länge jag fin...

Av Isabel - 14 november 2011 08:24


      Rachel Hurd-Wood, Deniz Akdeniz & Caitlin Stacey   ...

Av Isabel - 9 november 2011 16:15


     Ellie.  

Presentation

Välkommen till den första svenska bloggen om John Marsden's bok/film-serie Tomorrow! På bloggen uppdaterar jag dagligen nyheter o skådespelrna, författaren och allt annat kring bok/film-serien!
Värt att följa bloggen om du älskar serien.
/Isabel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards